CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Nurul Izzati

Nurul Izzati

We Love U So Much!!

Saturday, March 14, 2009

Assalamualaikum.....

Mate aku lgsg x rase ngantuk ....
Aku dh penat men game...
Aku dh xtau nak buat ape dh.......
Last2 aku g oter blog aku yg x seberape ni...
Aku tukar sume dlm blog aku ni...
Aku harap xde la lg yg dengki2 pasni..
Bkn mksd mengalah...Dan bkn bermksd aku takut..
Cuma aku rase biar la permainan tu tuk budak2..
Cuma satu nasihat dari aku...
Kepade budak2 yg mungkin "otai" dlm internet..
"Jgn kerana internet korg lupe realiti...
kerana dlm realiti korg tetap budak2..."
Belajar menghormati jika ingin dihormati...
Kerana kita saling tidak mengenali kehidupan masing2..
Bukan bermksd menyindir atau mengate...
Sekadar untuk kesedaran bersama..
Cukuplah sudah ape yg terjadi..
Xde gunenye berterusan begini..
Tetibe aku teringat kate2 seorg teman..
Mungkin bahasenye rojak..tetapi penuh bermakne..

"lu..lu punye hal.....gua..gua punye hal..."
"kalau gua x kacau lu......lu jangan kacau gua"


okla...maaf sekirenye ade yg terasa..salam...