CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Nurul Izzati

Nurul Izzati

We Love U So Much!!

Sunday, March 15, 2009

Untuk Renungan Bersama

Assalamualaikum tuk sume yg ziarah blog aku ni...ade 1 cite best yg aku nk kongsi ngn korg sume..ni ttg sebuah Al_Quran..Awal bln ni berlaku 1 kebakaran rumah kt tpt aku ni tp aku aritu x keje.offday aku..aku xdpt nk cite detail psl kbkrn tu sbb tu maklumat kerajaan.cukup la aku bgtau rmh tu mmg dh 99% terbakar dan musnah.sume harta benda dlm kebakaran tu musnah sama sekali.Cuma 1 yg tertinggal....Kitab Allah S.W.T.......Al-Quran.SUBHANALLAH....ini kali pertama aku jumpe kejadian cmni.cite byk pun aku xreti nk cite cmane...korg tgk la sndr keadann Al_Quran tu..Ape yg penting Al-Quran tu skrg dh disimpan oleh 1 keluarga yg perihatin dan dijaga dgn baik.RENUNGKANLAH.....Assalamualaikum...